Як рахувати термін гарантійного ремонту?

45 днів – максимальний термін для ремонту товару (усунення недоліків). Він відраховується з наступного дня після подання вимоги (претензії) (ст. 20 ЗОЗВП). 7, 20 днів або місяць – термін для заміни неякісного товару. Nov 25, 2020

Що робити якщо через 45 днів?

За Законом про захист прав споживачів гарантійний ремонт має вкластися у 45 днів. Якщо цей термін порушено, покупець має право вимагати повернення грошей за товар. Причому незалежно від того, чи є шлюб усунутим і скільки часу пройшло з дати покупки.

Скільки днів дається на ремонт за гарантією?

сорок п'ять днів Закон обмежує час проведення гарантійного ремонту, А саме, у пункті 1 статті 20 Закону РФ «Про захист прав споживачів» чітко сказано: «Термін усунення недоліків товару, який визначається у письмовій формі угодою сторін, не може перевищувати сорок п'ять днів».

Як визначити гарантійний термін?

Гарантійний термін товару, а також термін його служби обчислюється від часу передачі товару споживачеві, якщо інше не передбачено договором. Якщо день передачі встановити неможливо, ці терміни обчислюються від дня виготовлення товару.

Чи можна повернути електроніку протягом 14 днів?

Споживач має право протягом 14 календарних днів (не рахуючи дня покупки) звернутися до продавця з відповідною заявою. За загальним правилом продавець повинен обміняти товар, а якщо відповідної заміни не знайдеться, прийняти товар назад (пункт 1 статті 25 Закону про захист прав споживачів).

Що робити, якщо гарантійний ремонт затягнувся?

Відповідно до статті 20 закону «Про захист прав споживачів», ремонт за гарантією провадиться в строк до 45 днів. Якщо процес затягнувся, Закон дозволяє покупцю вимагати виплату неустойки: 1% вартості товару за кожен прострочений день.

Що робити, якщо телефон не відремонтували за 45 днів?

Відповідь: Якщо річний гарантійний термін ще не минув, а товар знаходиться в ремонті більше 45 днів, Ви маєте право самі вирішувати, продовжувати ремонт або розірвати договір купівлі-продажу. Якщо вибираєте перше, можете вимагати виплати неустойки.

Що робити, якщо сервісний центр затягує ремонт?

Розповідаємо, що робити, куди звертатися за допомогою та яке покарання загрожує недобросовісному продавцю.

  1. Слідкуйте за термінами За законом, якщо техніка зламалася протягом гарантійного періоду, сервіс має право ремонтувати його 45 днів. …
  2. Ідіть до суду.
  3. Кличте на допомогу …
  4. Зверніться до контролюючих органів.
  5. Чекайте на справедливість

Aug 30, 2017

admin

6959 Post

Related Posts