Зміст:
- 1 Скільки коштує налаштування контекстної реклами?
- 2 Що входить у налаштування контекстної реклами?
- 3 Який ціновий показник є основним у контекстній рекламі?
- 4 Що потрібне для запуску контекстної реклами?
- 5 Скільки коштує налаштування рекламної кампанії?
- 6 Скільки коштує налаштувати рекламу у гугле?
- 7 Що таке налаштування контекстної реклами?
Скільки коштує налаштування контекстної реклами?
Веб-студії Вартість налаштування кампанії у веб-студії буде вищою, ніж у фрілансера – від 10.000 рублів. За ведення кампанії вони просять від 6000 рублів за напрямок. Деякі розраховують на відсоток від бюджету, наприклад, 10% від суми витрачених на рекламу коштів за звітний період.
Що входить у налаштування контекстної реклами?
У налаштування входить інтеграція із системою наскрізної аналітики, налаштування лічильників Яндекс. Метрики та Google. Analytics. Перед стартом кампанії підключаємо її до бідера — системи автоматичного управління ставками.
Який ціновий показник є основним у контекстній рекламі?
В основі оцінки ефективності контекстної реклами повинен лежати показник CPA (Cost per Action) — вартість цільової дії — скільки рекламодавцю обходиться ту чи іншу цільову дію.
Що потрібне для запуску контекстної реклами?
Для того щоб контекстна реклама в інтернеті стала «забійною», треба пройти сім кроків перед запуском кампанії:
- Підібрати ключові слова.
- Подивитися та проаналізувати контекстну рекламу конкурентів.
- Ознайомитись із правилами сервісів контекстної реклами.
- Написати заголовок оголошення.
- Скласти текст оголошення.
Скільки коштує налаштування рекламної кампанії?
Вартість ведення рекламної кампанії
Кількість напрямків, товарів, послуг, що просуваються | 1 |
---|---|
Вартість створення рекламної кампанії | 20 000 руб. |
Вартість ведення рекламної кампанії | 16000 руб. |
Вартість розширеного аналітичного звіту | 6500 руб. |
Кількість оголошень | 350 |
Скільки коштує налаштувати рекламу у гугле?
Adwords – скільки коштує на YouDo? Рекомендована ціна – 1900 руб.
Що таке налаштування контекстної реклами?
Контекстна реклама в пошуку дозволяє швидко та точно налаштувати рекламні оголошення, щоб перевірити, чи є ваші клієнти в інтернеті, та залучити їх. Користувачі бачитимуть рекламні оголошення, переходити на сайт і якщо пропозиція їм цікава, вони зателефонують або надішлють заявку.