Як отримати паперовий ДДУ після електронної реєстрації?

Якщо знадобиться паперовий документ, що підтверджує право власності, після реєстрації електронної угоди можна замовити і за п'ять днів отримати у МФЦ «Мої документи» витяг з ЄДРН, але не в електронному, а у звичному паперовий вигляді.07-May-2020

Які документи надходять після електронної реєстрації?

Які документи ви отримали?

  • Договір купівлі продажу з електронної підписом Росреєстру про реєстрації переходу права власності;
  • Витяг з єдиного державного реєстру нерухомості, що підтверджує перехід права власності з УКЕП (посиленою кваліфікаційною електронної підписом) реєстратора;

Чи потрібно йти до МФЦ після електронної реєстрації?

Сервіс «Електронна реєстрація» дозволяє покупцям нерухомості оформити право власності без відвідування Росреєстру або МФЦ За допомогою електронної реєстрації вже зареєстровано понад 100 000 угод у всій Росії.

Що означає угода зареєстрована у Держреєстрі?

Реєстрація права власності на нерухомість це процес внесення відомостей про право на об'єкт нерухомості до Єдиного державного реєстру нерухомості (ЄДРН), в результаті якого ви офіційно підтверджуєте Росреєстр своє право на володіння нерухомістю.

Як дізнатися чи пройшла електронна реєстрація у Росреєстрі?

Для перевірки готовності документів онлайн необхідно:

  1. Зайти на офіційний сайт Росреєстру у розділ: «Електронні послуги та послуги».
  2. Вибрати сервіс «Перевірка виконання запиту (заяви)».
  3. Заповнити номер заявки.
  4. Введіть цифри з перевірочної картинки.
  5. Натиснути кнопку "Перевірити".

Що робити після реєстрації в Росреєстрі?

Після купівлі квартири та отримання документів, що підтверджують право власності, необхідно звернутися до МФЦ та написати заяву про зміну особового рахунку, доклавши копії виданих Росреєстром документів (договір купівлі-продажу, дарування або інший договір, на підставі чого проходив перехід права та виписку з ЄДРН).

Як роздрукувати електронні документи на квартиру?

Підготовка до друку

  1. Щоб роздрукувати електронну виписку, потрібно завантажити отримані файли на комп'ютер, розархівувати, перевести в ПДФ-формат та натиснути кнопку «Друк»
  2. Після цих дій можна прочитати інформацію про потрібний об'єкт нерухомості, яка включена до довідки з Росреєстру

Що робити із документами після електронної реєстрації квартири?

Після підписання документів по угоді покупцю потрібно заповнити заявку на сайті Росреєстру, завірити її електронної підписом, сплатити держмито (2000 рублів), завантажити пакет документів у форматі XML (він досить складний для самостійного освоєння) або PDF (він простіший і зручніший): договір купівлі-продажу, паспорта…

admin

6959 Post

Related Posts