Скільки полігонів має бути в ігровій моделі?

Кількість полігонів, які потрібно використовувати, залежить від необхідного рівня якості та цільової платформи. Для мобільних пристроїв, десь від 300 до 1500 полігонів на міш забезпечать хороші результати, у той час як для настільних платформ ідеальний діапазон – приблизно від 1500 до 4000.

Скільки має бути полігонів у сцені 3d Max?

Головне правило – кількість полігонів має бути виправданим. Ми не моделюємо дрібні деталі, не знімаємо фаски на об'єктах, які будуть показані здалеку. У середньому на один багатоповерховий будинок ми закладаємо не більше 200 тис. полігонів.

Скільки полігонів у Геральта?

Особливо багато нового ми не впізнали, але є одна технічна деталь. Як сказав Міхал, обличчя Геральта у другій частині мало 4300 полігонів, і в третій частині це число збільшиться до 6000.

Скільки полігонів у героїв доти 2?

Вранці 18 вересня Valve випустила патч для Dota 2, в якому додала полігони для 42 героїв.

Скільки полігонів у Кратоса?

Кратос з God of War (PS4) налічує 80 000 полігонів, З яких 32 000 використовуються для особи – це в 30 разів більше, ніж на всю модель на PS2».

Скільки полігонів у білки?

З'ясувалося, що новий герой деталізований незрівнянно краще – лише хвіст Hoodwink має 12 500 полігонівщо еквівалентно п'яти Morphling (модель якого має 2 400 полігонів).

Скільки полігонів має бути у персонажі?

Кількість полігонів, які слід використовувати, залежить від необхідного рівня якості і цільової платформи. Для мобільних пристроїв, десь від 300 до 1500 полігонів на міш забезпечать хороші результати, у той час як для настільних платформ ідеальний діапазон – приблизно від 1500 до 4000.

Скільки полігонів у грі?

Кількість полігонів, які слід використовувати, залежить від необхідного рівня якості і цільової платформи. Для мобільних пристроїв, десь від 300 до 1500 полігонів на міш забезпечать хороші результати, у той час як для настільних платформ ідеальний діапазон – приблизно від 1500 до 4000.

admin

6959 Post

Related Posts