Скільки днів на розгляд скарги?

Письмове звернення, що надійшло до державного органу, органу місцевого самоврядування або посадової особи відповідно до їх компетенції, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового звернення, за винятком випадку, зазначеного у частині 1.1 цієї статті.

Який термін на запит?

30 днів Скільки днів на відповідь на запит? Термін надання відповіді на звернення громадян – 30 днів. Федеральним законом № 59-ФЗ від 02.05.2006 чи іншим законодавчим актом може бути інше. Загальні терміни відповіді на письмове звернення громадян встановлено у ФЗ 59 від 02.05.2006.

Скільки розглядають заяву у Пенсійному фонді?

30 днів 3.1. Звернення, що надійшло в ПФР відповідно до його компетенції, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації звернення (Частина 1 статті 12 Федерального закону від 02.05.2006 N 59-ФЗ).

У якому разі відповіді на звернення не дається?

Федеральним законом № 59-ФЗ встановлено спеціальний порядок розгляду окремих видів звернень: 1. Відповідь на звернення не дається, якщо в письмовому зверненні не вказано прізвище громадянина, який направив звернення, або поштова адреса, за якою має бути направлена відповідь.

Хто розглядає звернення громадян?

Реєстрація звернень громадян, забезпечення розгляду звернень громадян та організація особистого прийому громадян у Державній Думі здійснюються Апаратом Державної Думи (стаття 772 введена постановою Державної Думи Федеральних Зборів Російської Федерації від 14 жовтня 2009 року № 2618-5 ДД – …

Який максимальний термін виконання звернень громадян?

5.1. Звернення громадян, військовослужбовців та членів їхніх сімей, посадових та інших осіб дозволяються протягом 30 днів з дня їх реєстрації в органах прокуратури Російської Федерації, а не вимагають додаткового вивчення та перевірки – протягом 15 днів, якщо інше не передбачено федеральним законодавством.

Як рахувати термін розгляду звернення?

Письмове звернення, що надійшов до Комітету, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового звернення. У виняткових випадках уповноважена на ту особу вправі продовжити термін розгляду звернення не більше ніж на 30 днів, повідомивши про продовження терміну його розгляду громадянина, який направив звернення.

Як дізнатися рішення щодо заяви до ПФР?

Дізнатись статус поданого заяви можна через Єдиний контакт-центр взаємодії з громадянами за номером 88006000000.

admin

6959 Post

Related Posts