Що робити пайовику після здачі будинку?

Коли забудовник готовий до передачі квартири, він відправляє пайовику відповідне повідомлення. Отримавши повідомлення, пайовик зобов'язаний прийняти квартиру у строки, які вказані в ДДУС або не пізніше семи робочих днів з моменту отримання повідомлення, якщо терміну передачі в ДДУС немає.13-May-2021

Що потрібно робити після приймання квартири?

Після підписання акта приймання-Передача один екземпляр повинен залишатися у вас, а другий забирає собі забудовник. Далі необхідно зробити щонайменше п'ять ксерокопій цього документа. Одну з них протягом п'яти робочих днів вам необхідно надати в кредитний відділ банку, де у вас оформлена іпотека.

Які документи слід подати до банку після здачі будинку?

Вам необхідно оформити право власності та надати до банку документи, що підтверджують цільове використання кредитних коштів – звіт про оцінку, виписку з ЄДРН, поліс страхування нерухомості. Зробити це необхідно протягом шести місяців з дати підписання акта прийому-передачі.

Що потрібно зробити після отримання ключів?

Чек лист: що робити після отримання квартири

  1. Приймання квартири Забудовник запросив вас на підписання акта прийому-передачі надіславши поштою офіційний лист. …
  2. Повідомлення банку …
  3. Оцінка квартири для банку.
  4. Страхування квартири.
  5. Реєстрація права власності…
  6. Подаєте заявку та отримуєте податкове відрахування.

17-Jun-2021

Які документи необхідні для отримання ключів?

Ключі від квартири Для цього сплатіть держмито та зберіть пакет документів: ДДУ, паспорт, акт прийому-передачі, свідоцтво про шлюб (якщо квартира купувалась у шлюбі), технічний паспорт квартири, а якщо ви брали іпотеку, то знадобиться ще заставна з банку.

Що робити після встановлення будинку на кадастровий облік?

Після встановлення будинку на кадастровий облік мешканці можуть отримати постійну реєстрацію. Для цього їм необхідно звернутися до забудовника та надати необхідні документи, регламентовані компанією та виконавчими органами.

Що робити після реєстрації права власності на квартиру?

Після покупки квартири та отримання документів, що підтверджують право власності, необхідно звернутися до МФЦ і написати заяву про зміну особового рахунку, доклавши копії виданих Росреєстром документів (договір купівлі-продажу, дарування або інший договір, на підставі чого проходив перехід права та витяг з ЄДРН). ТСЖ.

Як зареєструвати квартиру після здачі будинку?

Список документів на оформлення власності на квартиру у новобудові в МФЦ зазвичай виглядає так:

  1. Заява від покупця;
  2. Паспорт покупця;
  3. Договір, укладений із забудовником, наприклад, договір пайової участі;
  4. Кадастровий паспорт із експлікацією;
  5. Підписаний покупцем та забудовником акт приймання-передачі;

admin

6959 Post

Related Posts