Служить для з'єднання двох валів, розташованих на одній осі або під кутом один до одного. Муфта передає механічну енергію без зміни її величини.
Зміст:
Де використовуються муфти?
У машинобудуванні муфти використовуються для передачі механічної енергії та захисту техніки від перевантажень. Вони компенсують неспіввісність валів, роз'єднують та з'єднують їх під час роботи. Таким чином, муфти виконують дві основні функції: сполучну та запобіжну.
Які функції виконують муфти?
Муфтою називається пристрій для з'єднання валів. Основне призначення муфт– передача крутного моменту між валами, без зміни його значення та напрямки.
У якому разі не може бути використана муфта?
Обгінна муфта з храповим механізмом має такі недоліки: Головний недолік – удар при зачепленні собачки із зубами. Через це такий тип механізму вільного ходу не може бути застосований у вузлах, що працюють з великими швидкостями, або випадках, коли потрібна велика частота включень.
Які бувають напівмуфти?
Залежно від виду з'єднання вони бувають:
- Глухі – нерухоме з'єднання валів;
- Фланцеві – кріплення валів діаметром до 200 мм;
- Жорсткі компенсуючі – компенсують усунення валів при обертанні;
- Зубачті – швидка передача моменту, що крутить, від валів до деталей.
Які бувають муфти за призначенням?
Основна класифікація муфт:
- Глухі. З їхньою допомогою вдається утворити жорстке з'єднання валів. …
- Жорсткі компенсуючі. Вони можуть бути шарнірними, ланцюговими чи зубчастими. …
- Пружні. Такі муфти необхідні компенсації динамічних навантажень. …
- Зчіпні. …
- Автоматичні. …
- Електромагнітні та магнітні.
Навіщо потрібна муфта в сантехніці?
У сантехніці найчастіше використовуються різьбові муфти з латуні чи чавуну. Муфти бувають прямі для з'єднання труб одного діаметра та перехідні для з'єднання труб різних діаметрів. Наприклад рукавна арматура з фланцями: з одного боку – фланцеве приєднання, з іншого – кільцеві виточки для хомутового кріплення.
Навіщо потрібна обгінна муфта в стартері?
А обгінна муфта забезпечує передачу крутного моменту від ротора. стартера на шестірню в момент пуску двигуна і роз'єднує привід і маховик після успішного запуску двигуна.