Ким може працювати дефектолог?

Які заняття проводить дефектолог?

У чому полягає робота дефектолога

  • Проводить консультації та обстеження дитини, вивчає особливості її психофізичного розвитку – рівень проблем та відхилень. …
  • Проводить персональні та групові корекційні заняття відповідно до розробленої програми навчання та розвитку.

Яку діагностику проводить дефектолог?

Дефектолог проводить діагностику вищих психічних функцій (мислення, увага, пам'ять, мова, сприйняття, уява), досліджує особливості емоційно-вольової сфери. Залежно від своєї спеціалізації, педагог акцентує увагу на слуху, зорі, мовленні чи інтелектуальному розвитку.

Що робить психолог-дефектолог?

У цілому нині, заняття з дефектологом спрямовані в розвитку когнітивних функцій, комунікативних навичок і тренування основних психічних функцій (уваги, сприйняття, пам'яті, концентрації). Заняття з дефектологом обов'язкові при затримці психічного розвитку та проявах ЗПР у структурі складного дефекту.

Чим займається дошкільний дефектолог?

Дошкільний педагог-дефектолог – це спеціаліст широкого профілю, який працює з усіма видами порушень у розвитку дитини. У широкому розумінні дефектологом є фахівець, який займається вивченням, навчанням, вихованням та соціалізацією дітей, які мають відхилення у своєму розвитку.

Які заняття веде дефектолог у дитячому садку?

на заняттях дефектолог використовує іграшки, картини, книги, магнітофон з аудіозаписами, музичні інструменти та багато різноманітного дидактичного підсобного матеріалу. Дефектолог у дитячому садку регулярно проводить не тільки фронтальні (заняття з усією групою), але і підгрупові та індивідуальні заняття.

Коли потрібно звертатися до дефектолога?

Дефектологи працюють із більш серйозними проблемами, до яких належать психічні та фізичні недоліки дітей. Саме тому до логопеда починають звертатися після досягнення дитиною 3-х років, а до дефектологам – з раннього віку.

Навіщо потрібна логопедична діагностика?

Логопедична діагностика дитини (з 3-х років) необхідна визначення рівня її мовного розвитку. Останнім часом відзначається зростання кількості дітей з мінімальними мозковими дисфункціями, які призводять до порушення розвитку вищих психічних функцій, у тому числі й мови (усного та письмового у школярів).

admin

6959 Post

Related Posts