За збереження та технічний стан цього майна відповідають усі мешканці будинку незалежно від того, на якому поверсі розташована квартира – у тому числі й мешканці першого поверху. Внески за ремонт та обслуговування ліфта включені до рахунків за квартиру.
Зміст:
Хто має ремонтувати ліфт?
Хто відповідає за ліфти у МКД 36 ЖК РФ, ліфт входить до складу ОІ МКД, тому за його стан відповідають власники приміщень у цьому будинку (ч. 1 ст. 39 ЖК РФ). Якщо власники уклали договір на утримання та ремонт спільного майна МКД з УО, вона відповідає за стан ліфтового устаткування.
Як дізнатись яка компанія обслуговує ліфт у будинку?
Хто відповідає за ліфт З якою саме, можна дізнатися з таблички, яка зазвичай висить у кабіні ліфта. Але звертатися при поломці потрібно до КК, у вихідні та святкові дні — до аварійної служби, контакти якої зазвичай вказано на квитанціях за послуги ЖКГ чи інформаційних табличках у під'їздах.
Як відбувається заміна ліфтів?
Ліфти змінюють у кілька стадій:
- Вибір нового обладнання;
- Створення проекту;
- Демонтаж устаткування, що відслужило;
- Монтаж нового ліфта: установка напрямних, монтаж кабіни та лебідки, прокладання тягових канатів;
- Пуско-налагоджувальні роботи.
Скільки коштує заміна ліфта?
Розрахунок вартості заміни ліфта (приклад)
Вид робіт | Вартість, руб. | Термін виконання |
---|---|---|
1. Проект заміни ліфта | 80 000 | 2 тижні |
2. Експертиза проекту заміни ліфта | 30 000 | Виконує інженерний центр |
3. Демонтаж та утилізація старого ліфтового обладнання | 140 000 | 1 тиждень |
4. Замовлення та постачання ліфта | 1 400 000 | 8 тижнів |
Хто сплачує капітальний ремонт ліфта Україна?
Коли ліфт повністю виходить з ладу і потрібно його капітальний ремонт або заміна, перед мешканцями постає питання, а хто це має робити, а головне, оплачувати. Відповідальність за справність та безпечну роботу ліфтового обладнання несе власник.
Хто відповідає за зламаний ліфт?
Працездатність та належний стан ліфта – Зона відповідальності керуючої компанії. Займається цим вона безпосередньо, а через спеціалізовану організацію, з якою укладає договір. Отже, при виникненні проблем з ліфтом насамперед потрібно звернутися до керуючої компанії.
Куди дзвонити, коли не працює ліфт?
Мешканці також мають право вимагати змінити обслуговувальну організацію, якщо та не виконує своїх обов'язків. Проконсультуватися з проблем, пов'язаних із роботою ліфта, можна телефоном цілодобової гарячої лінії Мосліфта: +7 (499) 755-01-01.